BMW – dominacja w sprzedaży

Pierwsza połowa 2015 roku to sukces sprzedaży samochodów BMW. Do końca czerwca w tym zakresie marka wyprzedziła wszystkie inne niemieckie samochody klasy premium.

BMW contra inne niemieckie marki z górnej półki

bmw klasa premium

2015 rok to sukces sprzedaży BMW w Polsce. Niezwykle intensywna ofensywa sprzedażowa sprawia, że przez pierwszych 6 miesięcy 2015 roku to właśnie BMW sprzedało najwięcej nowych samochodów spośród trzech niemieckich producentów wytwarzających pojazdy klasy premium.
W pierwszym półroczu koncern z Bawarii zanotował sprzedaż sięgającą 4.414 pojazdów. W tym samym czasie, z salonów Mercedesa wyjechało niecałe 4 tysiące egzemplarzy, a z salonów Audi nieco powyżej 3.750 pojazdów.

Dynamika sprzedaży BMW stale rośnie. I połowa 2015 roku jest jeszcze bardziej udana, niż analogiczny okres sprzed roku, kiedy to BMW także wyprzedziło swoich największych rywali, tj. Mercedesa i Audi. Jego dominującą pozycję na rynku potwierdza sprzedaż zrealizowana w samym czerwcu, kiedy to z salonów BMW wyjechało najwięcej nowych modeli pojazdów. W ten sposób koncern z Bawarii umocnił swoją pozycję lidera na rynku nowych samochodów klasy premium.
Wśród najczęściej wybieranych modeli tej marki jest SUV X5. Przez pierwsze 6 miesięcy sprzedano aż 625 sztuk tego modelu. Dużym zainteresowaniem cieszą się także mniejsze modele SUV-ów, a w szczególności X3 i X4, których w sumie sprzedano 939 egzemplarzy. Klienci niewątpliwie cenią sobie także segment limuzyn. Przez pierwsze pół roku 2015 z salonów wyjechało odpowiednio 543 modeli Serii 3 i 567 oraz modeli Serii 5.

Ciekawostką jest stale rozwijająca się sprzedaż modeli wyposażonych w napęd hybrydowy: i3 sprzedano w liczbie 24 sztuk, a sportowe i8 kupiło 10 klientów.

Źródło sukcesu marki

Źródło sukcesu marki

Bez wątpienia, swój sukces marka BMW zawdzięcza wyjątkowemu stylowi, niezwykłym, innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym oraz prestiżowi, który uzyskała w toku dziesiątków lat funkcjonowania na rynku.

BMW – wyrazisty styl

BMW - wyrazisty styl

BMW to zawsze nowoczesny design stanowiący doskonałe połączenie perfekcyjnych proporcji, powierzchni i detali. Każdy model BMW to esencja sportowej sylwetki łącząca w sobie elegancję i dynamikę. Duży rozstaw osi, długa maska silnika powodująca cofnięcie kabiny oraz starannie wyprofilowana linia pojazdu, to niewątpliwe atuty samochodów tej marki.

BMW – innowacyjne technologie

BMW – innowacyjne technologie

Dynamika przy jednoczesnym obniżeniu parametrów zużycia paliwa i emisji spalin to radość z codziennej jazdy, jaką daje każde BMW dzięki zastosowaniu EfficientDynamics. BMW wprowadza także nowoczesne rozwiązania oparte na napędzie hybrydowym. Niewiarygodną moc silników połączono z technologiami związanymi z optymalnym wykorzystaniem energii – funkcją Auto Stop& Start, odzyskiem energii hamowania czy elektrycznym wspomaganiem kierownicy.

BMW to także innowacyjne technologie czyniące jazdę w pełni bezpieczną i komfortową. System BMW ConnectDrive oferuje usługi i aplikacje, dzięki którym z powodzeniem możesz w pełni koncentrować się na tym co najważniejsze – komfortowej i gwarantującej pełną radość prowadzenia jeździe.

BMW – symbol prestiżu

bmw - symbol prestizu

Siłą BMW jest jego dynamizm uwidaczniający się zarówno w wykorzystanych technologiach, jak i linii samochodów. To samochód odzwierciedlający siłę ludzi sukcesu, którzy podobnie jak BMW, błyskawicznie i konsekwentnie oraz czerpiąc radość z własnych działań, pędzą do przodu chwytając swoje marzenia, realizując wizje i stale sprawdzając własną siłę.

Samochody BMW to symbol prestiżu, który wybierają osoby dbające o własny wizerunek oraz ceniące najwyższą jakość połączoną z doskonałą stylistyką. BMW to marka ludzi sukcesu.